Sunday, July 01, 2007

JEANS TIGHTS REVOLUTION




köpte ett par jeans som såg ut att komma från lindex popjkavdelning. Seriöst, dem såg löjligt smala ut, lappen hade en barnslig layout och jag tänkte "aldrig att jag kommer att få på mig dem här byxorna". Men magiskt nog så var det inga problem och jag kunde nästan gråta av lycka när jag båda kunde sitta i dem och stänga dragkedjan utan att den åker ner igen.
GOD BLESS PEOPLE'S MARKET!

Vet ej om märket finns i Sverige, men de går att beställa på nätet och är i samma prisklass som Cheap Monday's------>http://www.ebtm.com/m-38-people.aspx

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

please woгk on thе javаsсript issuе that
aρpеars, і am usіng firefox

Lоoκ into my ωeb blog: Http://Www.Davsirsa.Com/Cathleenm/Info

9:10 PM  

Post a Comment

<< Home