Tuesday, April 24, 2007

ELECTROCHIC PÅ MAXIM´S


Gaspard visar sin rygg, Headbangirl smilar och Kavinsky dj:ar i bakgrunden

Hej Hopp,
testade på vip livet med de rika och vackra och plastikopererade som frotterade (jag hatar det ordet, var bara tvungen att skriva det) med de mindre välklädda nobodies som kommit in genom kontakter. exklusiviteten kändes hög...trots två gästlistor var det inte ens säkert att vi skulle bli insläppta (utan att behöva betala €20)...och så fick jag syn på ett tidigare "ragg" vars nummer jag aldrig fick och allt gick lätt som en plätt. Jag är inte så positiv till contacts men i det här fallet var det inte så dumt ändå...
Inredningen var fin, som att vara i någon greves hus, lite jugendvictorian style, drinkarna var idiotiskt dyra men folk var förvånansvärt trevliga (visste inte om det berodde på att dem hade snortat eller ifall det var bara för att man kommit in). 4 våningar dunkamusic, längst ner var bäst, och plötsligt dök Gaspard i Justice upp framför oss för att hälsa på polaren Headbangirl som alltid är lika cool (under edbanger partyt hade hon en stickers fastklistrad på munnen under hela kvällen). Sedan spelade Kavinsky mfl och allt var bra.


Trots det underförstådda fotoförbudet (folk var väl för fina för att fiska upp digitalkameran utan väntade på mingelfotograferna ist) blev det två foton. Ögonen blev lite crazy så jag fick rädda bilderna med en sådan där porr/efterlyst-svartremsa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home