Tuesday, February 13, 2007

ED BANGER RECORDS PARTY 4-ÅRSJUBILEUM

Jag fyllde 18 och Paris mest hypade skivbolag 4.
2 flugor i en smäll och bang; ett kalas på espace pierre cardin med hela gänget plus en tårta.
Gästerna var rich kids som snortade öppet, stolta bögpar, en och annan desperat hip hopare och hundratals face hunter kids som antingen var viktiga eller försökte vara viktiga.


Underligt nog var att ingen som reagerade eller direkt uppmärksammade Uffie som gick förbi vestibulen efter kvällens slut som om hon lämnade jobbet efter en helt vanlig arbetsdag och det slog mig lite senare att det ju var Gaspard Augé (Justice) som jag halvt ögonflörtade med lite på skoj. Oerhört pinamt. Autografer och groupies verkar inte existera i elektrovärlden då parisborna inte överdriver med sin beundran utan istället verkar se sig jämlika med artisterna. SKÖNT.


Ett av födelsedagbarnen visar stolt upp tårtan

Busy P har sett mig.

Eller kanske var det någon idiot längre bort?

Uffie smakar på tårtan och slänger sedan en bit i någons ansikte.

Sliten Busy P släpper loss

Sliten Busy P flyr från kille med underlig profil (sedd i bakgrunden)

jag gillar inte att lägga ut bilder på utvecklingsstörda men jag ville bara exemplifiera hur krulligt håret automatiskt blir av kroppsånga, samt hur sminket långsamt förvandlas till en skinande mask matchat med en svart skugga av smält mascara.
Men vad är inte en bal på slottet om inte alldeles, alldeles...SVETTIGT!!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

keep it real

7:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vi - eller jag - får nöja mig med Kavinsky på Umeå Open.

2:38 AM  

Post a Comment

<< Home