Monday, August 14, 2006

Kowalski

DEVON AOKI VS. KATE MOSS

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

värt att nämna är ju att katie "upptäckte" devon och signa henne <3

12:42 PM  
Blogger mai said...

ah, cool. jag skall säga det till varenda jag träffar.

varför hye park när det finns devon?

eller jag är inte så insatt ändå. men det borde ju finnas fler asians på den "internationella" catwalken tycker man ju.

10:51 AM  
Blogger victimofthecrime said...

haha, din sarkasm sårar. det är mer en del av min jargong att säga s.

Ai Tominaga är väll ändå no1? youknow japanskan med rävansiktet som därför ser mer kinesisk ut. she's hot.

12:56 PM  
Blogger mai said...

åh, förlåt kompis. jag menar aldrig ngt ont med det jag säger. jag är bara missförstådd ;)

jadå, men jag är lite rädd för henne. det blir lite samuraj stämning när man ser hennes ansikte.

men det verkar komma mer asians iaf i franska vogue nu. hoppas man scoutar fler hybrider som blivit långa.

<3

2:31 PM  

Post a Comment

<< Home